photo Homelu_zpsc90f1c1a.png  photo Recepteklu_zpsa856d018.png  photo Roacutelamlu_zps36b6b767.png  photo Kapcsolatlu_zps6f43deca.png  photo Inspiraacutecioacutelu_zpseff107c0.png

2014. április 4., péntek

Brazil sajtos kenyérfalatok

Most kaptam észbe, hogy már hetek óta folyamatosan az édeseket nyomom orrba-szájba az oldalon, úgyhogy legfőbb ideje, hogy felpakoljak nektek egy sósságot.

Ez a rágcsa kiváló gluténmentes alternatívája a sajtos puffancsoknak. A receptet Zuzunál találtam a Nosalty-n, és amint elkészült egy tálcával, és picit meghűlt, a fiúk már el is tűntették. A vége felé finoman megjegyzetem, hogy azért örülnék, ha én is megkóstolhatnám, milyen lett...Elégedett voltam a végeredménnyel, úgyhogy felvettem a repertoárba :)


Hozzávalók 36 db-hoz:
  • 1 tojás
  • 1 dl tej
  • 0,5 dl víz
  • 70 ml szőlőmagolaj
  • 1 tk só
  • 50 g sajt
  • 170 g tápiókakeményítő (tápiókaliszt)

1. A sütőt 200 fokra kapcsoljuk (alul-felül sütés).

2. Az összes hozzávalót elkeverjük kézi mixerrel. Palacsintaszerű tésztát kapunk.

3. Elővesszük a minimuffin formánkat. Nem kell kiolajozni, ne béleljük ki papírral sem. 

4. A muffinforma 2/3-ig teszünk a tésztából (kb. másfél teáskanálnyi) és betoljuk a sütőbe úgy 17 percre. Addig sütjük, amíg szépen megbarnul a tetejük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...